Bacanak ile Delirmeceler

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Bacanak ile DelirmecelerBacanakla Delirmeceler Merhaba ben yine manisadan Seray. Size yeni hikayemden bahsedeceğim biraz basit gelebilir ama kesinlikle ilgi çekici.Bacanakla tanışıklığımız evlilikten öncesine dayanır. Onunla arkadaştık ama fazla samimi değildik. Ama yollarımız aynı aileye damat olmakla kesişti.Bacanak 34 yaşında ortaboylu fit biri.Aslında arkadaşlık ortamında arzuladığım biriydi. Ama gel beni sk diyemem ya. Gelelim olayın yaşandığı haftaya. Olay yaşanmadan 2 ay önce bacanağın babası ölmüştü. Bacanak ailesinin yanındaydı ama pandemi nedeniyle cenazeye gidemedik. Her ne kadar telefon ile görüşsekde gidemedik.Bacanak ve eşi 2 ay sonra Manisa’ya geldiler. Ama bacanak ile baldızın arası açık gibiydi. Neyse akşam yemekleri yendi içkiler içildi. Bizde bacanak ile herkesten gizli dışarı çıkıp 2 dal sigara yaktık.X: noldu bacanak yahu geldiğinizden beri suratınız 5 karışY: sorma bacanak ya bizim hanımX: noldu ters birşey mi varY: ya uzun zamandır bilirsin işte aramız yoktu. Yanaşıyorum kaçıyor.X: nneden noldu ki Y: geçenlerde eski bir kız arkadaş cenaze için mail atmıştı. bu da gördü. Kavga kıyamet X: ne var bunda yahu. Abartmış birazY: hay yaşa bacanak gelde anlat benim karıyaX: aman anlamazlar onlar. Herşeyi abartırlar. bursa escort Y: ihtiyaç var işte. Elim şeyimde geziyorum.(kahkahalar)X: yuh bacanak yahu. Geneleve git bari. Ateşin diner.Y: ya bacanak pandemi var nereye gitcen. Valla bi delik olsa yeterX: nasıl yani erkeğiz bizde de var delik (gülümsemeler)Y: verecek olsa ona bile giderim yaniX: senin yanında durmamak lazım.Bunu dedikten sonra kahkahalar attık ama sonra ortamı bi sessizlik kapladı. Sonra içeri çağırdılar bizi yataklar serildi. Bacanak ilr aynı odada yatacaktık. O kanepe de bende yer yatağında yattımSabahları erken uyanmayı sevdiğim için herkesten önce kalktım. Geceki konuşmalar yüzünden erekte halde kalktım. Elimi yüzümü yıkayıp tekrar yatağa döndüm. Gözümü kanepeye çevirdim. bacanak boxer ile yatmış. Siki şişmiş. Baya kalın bi sike benziyordu. O an boxerı indirip ağzıma alasım geldi.ama işte ortam müsait değil yani. :)Neyse sabah kahvaltı edildi. Alışverişe gidilmesi gerekiyordu. Bacanak ile arabaya binip manisa merkeze geldik. Benim ev boş olduğu için bir şekilde bacanağı eve götürmem gerekiyordu. Alışveriş bittikten sonra tam köye dönecekken;X: ya bacanak.. bize gitsek.. Y: hayırdır neden??X: ya köyde duş alamıyorum. Bizde duş alıp öyle gitsek olmaz mıY: valla haklısın escort bursa aslında bende duş alırım hem.Arabayla bize geldik. Aklım hala onun sikinde bir şekilde onu da duşa dahil etmeliyim diye plan kurarken klasik ama hernkoşulda çalışan bir fikir geldi. Keseleme :)Duşa girdikten bir süre sonra bacanağa seslendim.X: bacanak bakar mısınY: nolduX: ya gelmişken sırtımı bi keseler misinY: yav nasıl olurX: yok istersen ya.. problem değil.Y: yok kıyafetlerle giremem ya.X: çıkar üstündekileri. Hem sende duşa gircen ben sana benim boxerlardan veririm Bu fikir aklına yattı. Tamam deyip üstünü öıkardı sadece boxer ile geldi karşıma. Ben çıplak o boxerla. Ona doğru döndüm. Lifi sabunlayıp verdim elineX: bacanak iyi ovalaY: tamam bacanakBeni iyice süzdüğünü düşünüyordum.Y: ya bacanak birşey dicem.X: de bacanakY: sende neden kıl yok hiçX: valla bacanak ben kendimde kıl sevmiyorum yaY: erkekte kıl olmaz moX: yani ben erkek değil miyim ?Y: alınma bacanak bu göt kadınlarda bile yok.X: sağol bacanak amaY: ama?X: sırtımı diye çağırdım ama popoma ayrı bir önem verdin.Suratı kızardı. Kem küm etmeye başladı.neyse deyip ben duştan çıktım. Amaç hasıl oldu. O da duşa girdikten sonra havlu verdim çıktı. Ben havluyla o havlu ile yatak odasındaydık. Sanki görükle escort bir hamle bekliyorduk.Ben önünde eğilip boxer çıkaracakken havlu düştü üzerimden. O halde bacanak arkama yanaştı. O pozisyonda; X: bacanak…Y: ses yokX: bacanak napıyorsuY: kusura bakma bacanak dayanamadımX: valla bence güzel dayandınY: durumu biliyorsun.Artık durumu uzatmaya gerek yoktu. Arkamı döndüm dizlerimin üzerine çöktüm. Y: napıyorsun bacanak sen!!!X: sus bacanak Deyip yatağa iteledim. Bacak arasına geçip oral yapmaya devam ettin. O kadar doluydu ki hemen ağzıma patladı.X: daha yeni başladık. Bacanak bu ne Y: ayların birikimi bacanak daha yeni başladık dediBeni yatağa yatırıp göbeğimin altına yastık koydu. Götüm havaya dikildi. O şekilde sikmeye başlayacak diye düşünürken götümü yalamaya başladı.X: ohhhh bacanak harikasın. Erkeğimmm ohhhY: bu götü hemen sikmem önce tadını alcam. Hasta etti bu göt beniX: yala erkeğimmm bu göt sana kurban olsun.Y: hazır mısın kocanaX: hadi sik beni kocam hadi erkeğiimmm ohhhKarımla sikiştiğim yatağımda bacanak birazdan sikecektş beni.Götüm yalanmaktan kayganlaşmıştı zaten. Bacanak hor davranmadan yavaşca soktu. Siki yağ gibi kaydı içimeY: vay ibne verdin mi başkasına daha önce.X: ohhh ımmm kuzenlerim skmişti daha önceY: ulan madem öylesin bundan sonra her geldiğimde sikerim seniX: sik erkeğim ohhh ımm Bacanak o gün beni iki kez sikti. İkisinde de içime boşaldı. Gizli sırrıma yeni ortak bulmuştum ve buradada kalmayacak belli ki

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir